sobota, 18. oktober 2014

Voščilnica v škatlici


Komplet je bil narejen za eno izmed dveh najboljših prijateljic, ki te dni praznuje. Odločila sem se za preprostejšo varianto v bolj nežnih odtenkih, pa še nov paket listov sem morala uporabiti :)

Na belo kvadratno voščilnico sem nalepila list iz seta Pink Gelato proizvajalca Kaisercraft. Kote sem zaoblila s kotnim luknjačem ter vse  robove osenčila s distress blazinico Scattered Straw. Napis sem nalepila s pomočjo 3D blazinic, dodala polperlice in metuljčka.

Vrtnice sem naredila iz krogov ter jih zalepila skupaj. Liste sem odtisnila na akvarelni papir, pobarvala z akvarelnimi barvicami in jih izstrigla s škarjami.



Škatlica je narejena iz akvarelnega papirja (ja..še vedno nisem kupila kakšnega bolj primernega trdega papirja :)), ki sem jo polepila z enakim papirjem kot voščilnico, robove sem prav tako osenčila z distress blazinico.
Pokrovu sem z big shotom in spellbindersovo šablono izrezala "okno", dodala metuljčke, rožice in polperle.



4 Comments:

  1. Simply elegant! And great match box. What a wonderful gift! Thanks for joining Party Time Tuesdays!
    Danielle:)

    OdgovoriIzbriši
  2. So beautiful...Thanks for playing along with us at Divas by Design this week.
    Wendy xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Gorgeous!
    Thanks for joining us at ATSC. Hugs Karin

    OdgovoriIzbriši