ponedeljek, 15. december 2014

Mini album #4

Že nekaj časa si ogledujem posnetke na YT, kako narediti malo obsežnejši album, zato sem se ga končno lotila narediti. Vzel mi je kar nekaj časa, vsak dan po malo. :) S končnim izdelkom sem zadovoljna, čeprav ni točno tak kot sem si ga zamislila. :) Dobila ga je moja sestra, ki te dni praznuje :)


Za platnice sem uporabila kar ostanke kartonaste škatle in jih oblekla v bel šeleshamer, dodala enobarven papir, čez pa nalepila papirje iz kolekcije Mambi, ki sem jih kupila v spletni trgovinici Mavelu. Pravzaprav je celoten album narejen iz teh papirjev. :) Ker so mi bili ptički dovolj, nisem dodajala ničesar več. Vsi robovi so osenčeni z distress blazinico.



Platnice so narejene kar iz navadnih belih kuvert. Sicer so se pri koncu rahlo zmečkale, ampak mi je videz všeč, ker zgledajo bolj starinske. Na nekaterih straneh sem dodala žepke, v katere se zataknejo tagci, druge sem pustila take kot so.


Tagci so polimani na obeh straneh, razen enega. Tako sem porabila ostanke. Vsakemu sem dodala satenast trak, nekaterim pa tudi štampiljko.


Tole pa so dodatne "strani", ki jih vstaviš v kuverto. Dodatkov ni veliko, saj je papir sam po sebi dovolj pisan.


Izdelek prijavljam na izzive:































8 Comments:

  1. Love your mini album, one of my favorite projects. Thanks for joining us at the Craft-Dee BowZ challenge this month. Good luck and join us again soon. Hugs, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful! Very creative album. Thanks for joining the Craft0Dee BowZ December Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sabina kako luškan album je nastal in sigurna sem, da ga je bila sestra zelo vesela :) Hvala ker se igraš z nami na našem mesečnem izzivu na Mavelu.com. Pozdravček,

    p.s.: Lahko prosim še napišeš katere pripomočke iz naše trgovinice si uporabila, da bo vse po pravilih. Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za opozorilo. Sem čisto pozabila, popravila pa tudi. Edino teh papirjev nisem zasledila v vaši trgovinici, tako da ni povezave do njih...

    OdgovoriIzbriši
  5. A lovely creation. Thanks for sharing with us at Penny's Paper-Crafty Challenges.
    Mags
    x

    OdgovoriIzbriši
  6. Very cute. Thanks for playing along with us at Inspiration Destination.

    Lynn, ID DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Fabulous project. Just so beautiful. Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck.
    xx

    OdgovoriIzbriši
  8. Great album love it, thanks for joining us at SOC, good luck
    Caroline dt

    OdgovoriIzbriši